onsdag 1 december 2010

En liten uppåtkick!

Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting, nej riktigt så ser det inte ut. Mer på följande sätt;
Måndag har vi hållt på med scener på teatern, en lugn dag, i alla fall för mig, jag hann med pappersarbete, bl.a lönerapporterna sådant ska ju också göras trots att man ligger i rep-period.
Tisdag, idag har det varit stora-dansnummer-rep-på-scen-dag och jag har fått en passning så jag har stått nere vid scenen och tränat på att kasta saker. Alltid roligt att få vara med.
Onsdag, idag har det hänt saker. Ofta är det så i produktioner att det händer saker bit för bit. Och däremellan måste det hinna landas och tragglas, detta kan ibland bli ganska slitsamt eftersom det också består av mycket väntan. Men sen så kommer en ny bit och det blir verkligen en kick för alla! Och idag var en sådan dag, idag kom orkestern och ljudet in. Så nu har vi alltså levande musik på teatern, med bl.a. en egen stråksektion. Totalt är det 14 musiker under ledning av Kristoffer Nergårdh, som också gjort fantastiska arr. på de redan kända låtarna.
Idag var det också mask-prov, så fantastiskt, men jag tror att jag väntar med bilder från det tills vi haft kostym och smink prov, vilket kommer ske 9/12...
Det som är kvar denna vecka är nu bara fokus på musik, så det ska bli så spännande att höra hur det blir, berättar om ett par dagar hur det låter...
Sköt om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar