söndag 26 december 2010

Nu bara framåt!

Jaha, befinner mig i någon form av julslöhets-panik-stress-biljetteröverallt känsla. Och ja, inte har jag bloggat heller...tydligen ska man göra det minst ett par gånger per dag för att folk ska läsa, och där ligger jag i lä med råge. Å andra sidan kan jag inte förstå vad som skulle vara så roligt att läsa om, jag menar att jag äter, diskar och sover utgår jag från att ni listat ut att jag gör iallafall!

Men vad har hänt då...!? Vi har haft ett publikrep till, denna gång var det betydligt fler i publiken och det vi gör börjar också sitta bättre. Efter repen, eller så kallt try-outen, så har vi notes. Ett möte som alla närvarar på där regi, koreograf och sångansvarig tar upp vad de tyckt varit bra resp behöver ändras på. Och sen skickar vi hem ensemblen och stannar för att gå igenom de tekniska som funkat (eller om det mot all förmodan skulle vara så, något som måste åtgärdas, he, he...).

Jag har i alla fall haft turen att få ha en lugn jul hemma med nära och kära, men jag vet att många av teknikerna varit inne och byggt och målat, så jag hoppas de hann med Kalle och mat, lite grann i alla fall. Nu ska vi gå och repa, och sen ska vi klämma in lite fler pr-aktiviteter också :)

Fortsatt god jul på er!!!

4 kommentarer:

  1. Vilka tv-program kommer ni att medverka i och när? Vilka dagar och tider?

    SvaraRadera
  2. Jag längtar till kvällen och för att se Annika H in action. Och alla andra så klart =)

    SvaraRadera
  3. Romeo & Julia i Idrottsgalan http://svtplay.se/v/2297088/idrottsgalan_2011/romeo_och_julia?sb%2Ck123725%2C6%2Cf%2C-1

    SvaraRadera
  4. Lisette & Måns i Gomorron Sverige http://svtplay.se/v/2282648/mans_infor_premiaren_pa_romeo_och_julia

    SvaraRadera