fredag 12 november 2010

Spännande...

Personligen tänkte jag att det låter lite tidigt att köra ett genomdrag, redan efter 2 veckor, men det var precis vad den fantastiska ensemblen gjorde. Så klart med lite manus som stöd men ändå, det var väldigt kul att se, speciellt eftersom jag ännu inte varit så inblandad.
Ja så här ser delar av ensemblen ut, här djupt koncentrerade på vad som gäller under kommande genomdrag.
Och så här ser det ut efter genomdraget...nej, nu skojar jag bara...men hade jag varit med och dansat så hade jag nog sett ut så här efter, ha, ha... Jag vet att det verkar tjatit men Romeo och Julia har verkligen kapacitet att bli bra, musiken, dramatiken, komiken, dansen och då saknas ändå ljuset, kostym, smink, scenografi och livemusik med en orkester på 14 personer...det är så spännande...!
 Lite upp och ner, ner och upp...
Men mer, jag har varit inne på teatern och kollat vad grabbarna som bygger scenografin pysslat med. Och japp, där har det också hänt saker! Och så fick jag ett exklusivt uttalande, som får avsluta denna blogg, av vår rekvisita-ansvarig Marcus:
"Det kommer bli superbt otäckt bra."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar