måndag 22 november 2010

1a akten klar..eller..nästan..

I fredags var det då dags för vårat första genomdrag på scen, mycket spännande även om det bara var ett genomdrag utan orkester och snygga scenbyten (de kommer lite senare...). Det var många skratt i den lilla publiken, bestående av några från kontoret och några från smink, och jag tyckte mig se lite tårar när Loa Falkman sjöng.
Och som ni ser så börjar den nya scenografin ta form mer och mer. Här ser ni Marianne Mörck och Inga-Lill Andersson som inspekterar att allt är rätt byggt.

Själv satt jag och bokade dans-salar, skrev lönerapporter, tittat lite på den nya rekvisitan och sen såklart tittat på genomdraget. Veckan avslutades med en liten mys-fest, med lite pepparkakor och ost, sen var alla relativt trötta så det var verkligen skönt med en helg!  

Nu har det redan startat en ny vecka och denna måndag har verkligen varit lugn, skådespelarna har repat små-scener på scenen och jag har diskat lite kaffekoppar och handlat till veckan, men imorgon drar det igång igen. Då kan jag tänka mig att det ser ut så här på scenen igen...
Kram på er till nästa gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar