lördag 6 november 2010

Redan...!?

Ja, nu har det redan gått en hel vecka. Att tiden går så snabbt när man behöver den...

Jag har iallafall haft det stora nöjet att få se ett dansrep. Nu kanske man inte ska bli förvånad att det är väldigt bra när man har en så proffsig ensemble och dessutom Jennie Widegren och Fredrik "Benke" Rydman (ja de från Bounce, visst är det coolt) som koreografer! Men det var verkligen bra, vilket röj... Jag kan ju personligen säga att jag var trött av att bara titta på deras uppvärmning, så då vet man varför man är inspicient :)

Vad har hänt mer denna vecka...några vet jag har börjat med text-och karaktärsalalyser, men inget jag fått se något av än, och de försa noterna har också börjat lämna kontoret... Sen har jag också varit nere på teatern och tittat på hur scenografin börjar ta form...tänk, först en helt tom scen, några dagar senare, ett helt ny miljö uppbyggd...

Ja just det, hade med mig kameran till dansrepet, men batterielendet dog (vi är inte sams jag och batteriet), men lovar fota nästa vecka...vi ses...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar