tisdag 2 november 2010

Det kommer ju bli riktigt, riktigt bra...spännande

Så, första dagen klar!
Få se hur långt är det nu kvar till premiär...ah, räknar jag rätt är det 60 dagar exakt. Någonstans kan man tycka att 60 dagar är lång tid, men det är mycket som ska hända på dessa dagar. Men det kommer att bli så bra!

Igår var första gången jag fick manuset läst och hörde musiken, va bra det kommer bli. Även om det är en kärlekshistoria med ett tragiskt slut skrattade jag högt flera gånger. Och musiken sen...
Vi fick också se scenografin och kostym, det kommer bli mäktigt och vackert, så nu är det bara att vänta på att tekniken ska bygga klart den i fullskala, så spännande!

Och va mycket folk som är med...vi fyllde upp hela Göta Lejons restaurang, kul att veta att alla de här kommer att jobba mot samma mål nu i, ja vad sa vi, 60 dagar.
Känner ni t.ex. igen dessa, allas eget kärlekspar:
...för er som inte direkt vet vad de heter kan jag glatt säga att det är Lisette Pagler och Måns Zelmerlöw, eller som de kommer heta i denna produktion Romeo och Julia. Jag lyckades också fånga vår producent som tog en kaffepaus med Loa Falkman
Nej, nu måste jag fortsätta jobba...men fortsättning följer. Sköt om er!
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar